fredag 1 oktober 2010

Klockan är 8 på morgonen

Klockan är 8 på morgonen och jag sitter och skriver det här. Richard och Edward har redan gett sig av till skolan och Nelle ritar inne på sitt rum. Jag har pyjamas på mig och vi har ätit frukost i lugn och ro. Det är fredagslunk. Troligen en av de sista fredagslunkarna. Igår blev jag erbjuden ett av jobben som jag sökt. Nu inväntar jag svar från det andra stället och sen måste jag som sagt bestämma mig. Och börja jobba. Nu är det slut på sötebrödsdagarna. Dags att kavla upp ärmarna, Lotta.

Men också - tjohooooooo!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. G R A T T I S till jobb!!!!
    Och passa på att njuta extra mycket de lediga dagarna du har kvar!

    /MiaMarianne

    SvaraRadera
  2. Grattis från mig med. Men jag vill mest gratta arbetsgivaren.. fast...det är kanske lite tidigt än. Du har ju inte bestämt dig. =)

    Ni kanske ska passa på att åka en tripp söderut innan jobbet drar igång. Vi längtar efter er här nere.

    Kram
    Lisa mfl.

    SvaraRadera