onsdag 13 oktober 2010

Enkäten

TACK ni två personer som stödröstade med mig på att halsringningen ska vara inåt (gissar på min man och lillebror?). Det är kamratligt men...jag får nog ändå säga att...JAG HADE FEL. Folk i allmänhet viker sina tröjor med ringning utåt eller som i affär. Nu är det klart. Hela 76 % vilker så. Otroligt.

Nästa veckas enkät gäller något så enkelt som "livsdokumentation". Idag när vi gick hem från dagis så kom jag och Nelle att språka om välling. När hon åt välling (hon slutade för 1,5 år sen) så sa hon aldrig välling utan hon kallade det för "kelle" istället. Edward sa "jejje" och jag har hört andra barn säga "gegge" eller liknande. Jag har aldrig dokumenterat det här någonstans och det slog mig idag att det höll jag på att "glömma bort". Jag har skrivit lite om barnen och deras framsteg i såna där "Mitt första år"-böcker men sen har jag inte gjort något annat. Om man inte räknar bloggen förstås. Nu undrar jag om ni livsdokumenterar? Skriver ni dagbok? Blogg? Fotograferar ni? Målar dagböcker?

Rösta och ge gärna synpunkter i kommentarsfältet med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar