söndag 23 januari 2011

Söndag

Promenad, barnkalas och så rester till middag. En ganska god sammanfattning av dagen. Ingen värdering i det, bara ett konstaterande. Funderar på en ny idé till bloggen i februari. Jag fyller ju år nästa söndag och då träder jag väl mera officiellt in i medelåldern så jag tänkte (eventuellt) försöka mig på ett dokumentationsprojekt i februari. Jag tänkte ta en bild av mig själv VARJE dag. Bara. För. Att. Jag har alltid avundats de där kreativa och strukturerade människorna som tagit en bild varje dag av sina babysar/barn under 1 år eller så för att se hur barnet utvecklas. Nåt sånt vore omöjligt för mig men att fota medelåldern under en månad borde väl kunna funka. Jag ska ju skriva också. Och kanske fota mig MED någon annan vid speciella tillfällen. Vad tror ni. Bra eller anus som Filip och Fredrik skulle sagt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar