söndag 9 januari 2011

Precis när jag behövde lite pepp...

...så fick jag det! Systembolaget hade en tävling i höstas där man skulle ge ett förslag på hur Systembolagets butiker kunde bli bättre. Typ. Vinsten var en kock som kom hem och lagade en lyxmiddag för 10 personer i ditt eget hem. Jag skickade in ett förslag på kul och tänkte inte mycket mer på det. För nån vecka sen såg jag att det var någon snubbe som vunnit på en ide om streckkoder på kvittot (tror jag det var...eller var det flaskan?) och då tänkte jag "kul för honom!". Idag fick jag en present på posten som tack för MITT förslag. Enligt brevet så var mitt förslag ett av de som diskuterades och som tack fick jag en köttermometer. Undrar förstås om alla 6000 förslag fick det..? Även om det var så så blev jag glad.

Vad mitt förslag var? Ni får säkert ta del av det i vår...

3 kommentarer:

  1. Köttermometer, hahahahaha!
    Du fick ditt pris...

    /b

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken. Berätta om förslaget, hur löd det? Och, lite fantasi får man väl ha.Det är klart att det var ju en annorlunda stavning men nu ser jag fram emot en teckning på skorpionen. Och jag måste ha den i morgon/farmor.

    SvaraRadera
  3. streckkoder? varför då? fattar ingenting men jag är lite trög i huvet i dag känner jag, köttermometer är väl en jättebra present, till skinkan nästa jul:-) själv vill jag ha en kycklingtermometer, om det nu finns speciella sådana.
    annika

    SvaraRadera