fredag 3 september 2010

Ber så hemskt mycket om ursäkt...

...men jag får inte riktigt till tekniken. Jag kan inte lägga upp bilder eller blogga från telefonen som det ser ut idag. På något vis kommer mina inlägg till den gamla bloggen...och jag vet inte riktigt hur jag ska få till det här. När min Umeåsupport är ledig ska jag ta tag i det. Nästa vecka eller så.

Ja herregud det här med teknik alltså. Sen vi kom hem har vi verkligen tagit ett kliv tillbaka teknikmässigt. TV:n sönder. Datorn kraschad. Virus i alla bärbara. Telefoner som inte funkat. Tvättmaskinen och torktumlaren beter sig "märkligt". Listan kan göras längre tyvärr och dyrt lär det här bli i slutändan. Nu struntar jag dock i det och sticker till stugan och lever eremitliv istället. Där funkar ingenting annat än radion. Skönt också på nåt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar