måndag 14 mars 2011

Inte vet jag

Inte vet jag om den här dagen blev någon toppen- eller turdag precis men hittills har allt idag "gått enligt plan". Jag har varit i tid till mina möten som varit bra, jag åt en god lunch tillsammans med en kollega i Gamla stan, jag har varit på en intressant och informativ föreläsning på eftermiddagen. Jag lyckades till och med klämma in ett besök på en sybehörsaffär där jag köpte 15 meter resårband och vit tråd. Den som kan lista ut vad jag ska sy (läs:mamma som är här på besök) av 15 meter resårband och vit tråd vinner en valfri rubrik här på bloggen.

Jag redovisar med bildbevis i slutet av veckan!

4 kommentarer:

  1. Hon ska göra drapålakan av dina "vanliga lakan"!
    /Susanne

    SvaraRadera
  2. gardiner, fast då kanske man inte behöver resår. annars var ju drapå-lakan en bra idé, en av de bästa uppfinningar som finns
    Annika

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte på en riktig disney-prinsessklänning till din dotter, men det kanske inte skulle behövas 15 meter till det...

    SvaraRadera
  4. eller så gör du om en kjol till tubklänning
    Annika igen

    SvaraRadera